Piątek, 21.08.2020 |
Sobota, 22.08.2020 |
||||||
Lekcja |
Godziny zajęć |
Rodzaj zajęć |
Sala |
Lekcja |
Godziny zajęć |
Rodzaj zajęć |
Sala |
1 |
7:30 – 8:15 |
J.ang. zawodowy |
G30/skype |
1 |
7:30 – 8:15 |
ZJK |
G30/skype |
2 |
8:20 – 9:05 |
J.ang. zawodowy |
G30/skype |
2 |
8:20 – 9:05 |
ZJK |
G30/skype |
23 |
9:15 – 10:00 |
J.ang. zawodowy |
G30/skype |
3 |
9:15 – 10:00 |
ZJK |
G30/skype |
4 |
10:10 – 10:55 |
J.ang. zawodowy |
G30/skype |
4 |
10:10 – 10:55 |
ZJK |
G30/skype |
5 |
11:05 – 11:50 |
J.ang. zawodowy |
G30/skype |
5 |
11:05 – 11:50 |
ZJK |
G30/skype |
6 |
12:05 – 12:50 |
J.ang. zawodowy |
G30/skype |
6 |
12:05 – 12:50 |
ZJK |
G30/skype |
7 |
13:00 – 13:45 |
J.ang. zawodowy |
G30/skype |
7 |
13:00 – 13:45 |
ZJK |
G30/skype |
8 |
13:55 – 14:40 |
J.ang. zawodowy |
G30/skype |
8 |
13:55 – 14:40 |
ZJK |
G30/skype |
Poniedziałek, 24. 08.2020 |
Wtorek, 25.08.2020 |
||||||
Lekcja |
Godziny zajęć |
Rodzaj zajęć |
Sala |
Lekcja |
Godziny zajęć |
Rodzaj zajęć |
Sala |
1 |
7:30 – 8:15 |
J.ang. zawodowy |
G30/skype |
1 |
7:30 – 8:15 |
J.ang. zawodowy |
G30/skype |
2 |
8:20 – 9:05 |
J.ang. zawodowy |
G30/skype |
2 |
8:20 – 9:05 |
J.ang. zawodowy |
G30/skype |
3 |
9:15 – 10:00 |
J.ang. zawodowy |
G30/skype |
3 |
9:15 – 10:00 |
J.ang. zawodowy |
G30/skype |
4 |
10:10 – 10:55 |
J.ang. zawodowy |
G30/skype |
4 |
10:10 – 10:55 |
J.ang. zawodowy |
G30/skype |
5 |
11:05 – 11:50 |
J.ang. zawodowy |
G30/skype |
5 |
11:05 – 11:50 |
J.ang. zawodowy |
G30/skype |
6 |
12:05 – 12:50 |
J.ang. zawodowy |
G30/skype |
6 |
12:05 – 12:50 |
J.ang. zawodowy |
G30/skype |
7 |
13:00 – 13:45 |
J.ang. zawodowy |
G30/skype |
7 |
13:00 – 13:45 |
J.ang. zawodowy |
G30/skype |
8 |
13:55 – 14:40 |
J.ang. zawodowy |
G30/skype |
8 |
13:55 – 14:40 |
J.ang. zawodowy |
G30/skype |
Środa, 28.08.2020 |
Piątek, 29.08.2020 |
||||||
Lekcja |
Godziny zajęć |
Rodzaj zajęć |
Sala |
Lekcja |
Godziny zajęć |
Rodzaj zajęć |
Sala |
1 |
7:30 – 8:15 |
J.ang. zawodowy |
G30/skype |
1 |
7:30 – 8:15 |
ZJK |
G30/skype |
2 |
8:20 – 9:05 |
J.ang. zawodowy |
G30/skype |
2 |
8:20 – 9:05 |
ZJK |
G30/skype |
3 |
9:15 – 10:00 |
J.ang. zawodowy |
G30/skype |
3 |
9:15 – 10:00 |
WP |
G30/skype |
4 |
10:10 – 10:55 |
J.ang. zawodowy |
G30/skype |
4 |
10:10 – 10:55 |
WP |
G30/skype |
5 |
11:05 – 11:50 |
J.ang. zawodowy |
G30/skype |
5 |
11:05 – 11:50 |
--- |
--- |
6 |
12:05 – 12:50 |
J.ang. zawodowy |
G30/skype |
6 |
12:05 – 12:50 |
--- |
--- |
7 |
13:00 – 13:45 |
BHP |
G30/skype |
7 |
13:00 – 13:45 |
--- |
--- |
8 |
13:55 – 14:40 |
BHP |
G30/skype |
8 |
13:55 – 14:40 |
--- |
--- |
*BHP – kurs BHP,
*WP – warsztaty psychologiczno-pedagogiczne
* ZJK – Zajęcia językowo kulturowe z języka hiszpańskiego
*J.ang. zawodowy – język angielski zawodowy
We wszystkich typach zajęć obejmujących kurs przygotowawczy dla uczniów wyjeżdżających na praktyki
w Hiszpanii, grupa będzie złożona z 18 uczniów z kierunku technik logistyk.
W dniu 7 lipca 2020 roku odbyło się zdalne zebranie uzupełniającej Komisji Rekrutacyjnej w celu przeprowadzenia uzupełniającej rekrutacji uczniów do wyjazdu na praktyki do Barcelony w Hiszpanii w związku z realizacją projektu „Wymiar międzynarodowy w kształceniu zawodowym” pod numerem 2019-1
-PL01-KA102-063507 w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących
im. K. Wielkiego w Busku-Zdroju.
Skład Komisji:
Przewodniczący: Anna Kosela – wicedyrektor ZSTiO
Członkowie:
1.Ewa Charczuk – koordynator główny projektu
2.Agnieszka Partyka – koordynator merytoryczny projektu
3.Anna Olszewska- nauczyciel przedmiotów zawodowych budowlanych
Komisja stwierdziła, że złożono 8 kwestionariuszy. Wszystkie wnioski wypełniono prawidłowo.
Ustalenia wyników rekrutacji
1. Komisja jednogłośnie zakwalifikowała 8 uczniów, którzy złożyli kwestionariusze osobowe w procesie rekrutacji uzupełniającej do realizacji projektu. Protokolant sporządził łączną listę uczniów zakwalifikowanych.
2. Pozostali uczniowie zostali umieszczeni na liście rezerwowej zgodnie z kolejnością uzyskania punktów za spełnione kryteria.
3. Komisja jednogłośnie ustaliła, że zgodnie z zapisami regulaminu w przypadku rezygnacji z wyjazdu na praktyki osoby zakwalifikowanej do wyjazdu, jej miejsce zajmie pierwsza osoba z listy rezerwowej.
4. Komisja ustaliła również, że dwie pierwsze osoby z listy rezerwowej, zgodnie z decyzją Agencji Narodowej, wezmą udział w kursie przygotowawczym.
5. Przewodniczący zamknął posiedzenie i poinformował, że w dniu 13 lipca 2020 roku nastąpi ogłoszenie list na tablicy ogłoszeń projektowych w budynku ZSTiO.
W dniu 7 lipca 2020 roku odbyło się również zdalne zebranie uzupełniającej Komisji Rekrutacyjnej w celu przeprowadzenia uzupełniającej rekrutacji uczniów do wyjazdu na praktyki do Sewilli w Hiszpanii.
Skład Komisji:
Przewodniczący: Anna Kosela – wicedyrektor ZSTiO
Członkowie:
1.Ewa Charczuk – koordynator główny projektu
2.Iwona Makowska – koordynator merytoryczny projektu
3.Julita Ładowska- nauczyciel przedmiotów zawodowych logistycznych
Ustalenia wyników rekrutacji
1. Komisja jednogłośnie zakwalifikowała 2 uczniów, którzy złożyli kwestionariusze osobowe w procesie rekrutacji uzupełniającej do realizacji projektu. Protokolant sporządził łączną listę uczniów zakwalifikowanych.
2. Pozostali uczniowie zostali umieszczeni na liście rezerwowej zgodnie
z kolejnością uzyskania punktów za spełnione kryteria.
3. Komisja jednogłośnie ustaliła, że zgodnie z zapisami regulaminu w przypadku rezygnacji z wyjazdu na praktyki osoby zakwalifikowanej do wyjazdu, jej miejsce zajmie pierwsza osoba z listy rezerwowej.
4. Komisja ustaliła również, że dwie pierwsze osoby z listy rezerwowej, zgodnie
z decyzją Agencji Narodowej, wezmą udział w kursie przygotowawczym.
5. Przewodniczący zamknął posiedzenie i poinformował, że w dniu 13 lipca 2020 roku nastąpi ogłoszenie list na tablicy ogłoszeń projektowych w budynku ZSTiO.
do projektu Wymiar międzynarodowy w kształceniu zawodowym o numerze 2019-1-PL01-KA102-063507 w ramach projektu Międzynarodowa mobilność edukacyjna uczniów i absolwentów oraz kadry kształcenia zawodowego” realizowanego ze środków PO WER na zasadach Programu Erasmus+ sektor Kształcenie i szkolenia zawodow.
W dniu 28 maja 2020 roku odbyło się zdalne zebranie Komisji Rekrutacyjnej w celu przeprowadzenia rekrutacji uczniów kształcących się w zawodzie technik logistyk do wyjazdu na praktyki do Sewilli w Hiszpanii w związku z realizacją projektu „Wymiar międzynarodowy w kształceniu zawodowym” pod numerem 2019-1
-PL01-KA102-063507 w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących
im. K. Wielkiego w Busku-Zdroju.
Skład Komisji:
Przewodniczący: Anna Kosela – wicedyrektor ZSTiO
Członkowie:
1. Ewa Charczuk – koordynator główny projektu
2. Iwona Makowska – koordynator merytoryczny projektu
3. Julita Ładowska- nauczyciel przedmiotów zawodowych logistycznych
Komisja sprawdziła wymogi formalne kwestionariuszy osobowych osób ubiegających się o przyjęcie do projektu. Złożono 18 kwestionariuszy. Wszystkie wnioski wypełniono prawidłowo.
Ustalenia wyników rekrutacji
1. Komisja jednogłośnie zakwalifikowała 18 uczniów, którzy złożyli kwestionariusze osobowe wymagane w procesie rekrutacji uczestników do realizacji projektu. Protokolant sporządził listę uczniów zakwalifikowanych.
2. Komisja jednogłośnie zdecydowała o wszczęciu rekrutacji uzupełniającej, mającej na celu ustalenie listy rezerwowej.
3. Przewodniczący zamknął posiedzenie i poinformował, że w dniu 31 maja 2020 roku nastąpi ogłoszenie listy głównej na tablicy ogłoszeń projektowych w budynku ZSTiO.
W dniu 28 maja 2020 przeprowadzono również rekrutację uczniów kształcących się w zawodzie technik budownictwa do wyjazdu na praktyki zawodowe do Barcelony w Hiszpanii. Złożono 13 kwestionariuszy. Komisja stwierdziła, że wszystkie wnioski wypełniono prawidłowo.
Skład Komisji:
Przewodniczący: Anna Kosela – wicedyrektor ZSTiO
Członkowie:
1. Ewa Charczuk – koordynator główny projektu
2. Agnieszka Partyka – koordynator merytoryczny projektu
3. Anna Olszewska- nauczyciel przedmiotów zawodowych budowlanych
Ustalenia wyników rekrutacji
1. Komisja jednogłośnie zakwalifikowała 13 uczniów, którzy złożyli kwestionariusze osobowe wymagane w procesie rekrutacji uczestników do realizacji projektu. Protokolant sporządził listę uczniów zakwalifikowanych.
2. Komisja jednogłośnie ustaliła, że w związku z brakiem wymaganej liczby kandydatów przedłuża rekrutację do 15 czerwca 2020r.
3. Przewodniczący zamknął posiedzenie i poinformował, że ogłoszenie list na tablicy ogłoszeń projektowych w budynku ZSTiO nastąpi po rekrutacji uzupełniającej.
„Wymiar międzynarodowy w kształceniu zawodowym”
Informacje o projekcie
1. Projekt realizowany będzie w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Kazimierza Wielkiego
w Busku- Zdroju, w okresie od 02 września 2019 do 01 września 2021 roku.
2. Program skierowany jest do uczniów Technikum Nr 3 kształcących się w zawodach technik budownictwa, technik architektury krajobrazu, technik hotelarstwa, oraz technik geodeta, technik logistyk.
3. W ramach projektu zrekrutowani uczniowie wezmą udział w następujących działaniach:
1) przygotowaniu pedagogiczno – kulturowo – językowym, warsztatach psychologicznych oraz szkoleniu
z zakresu BHP.
2) Dwutygodniowych praktykach zorganizowanych w jednym z krajów: Portugalia lub Hiszpania.
4. Terminy i skład uczniowski na poszczególne staże:
1) grupa I (16 uczniów kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa) – kwiecień 2020 roku,
– staż w Portugalii.
2) grupa II (18 uczniów kształcących się w zawodzie technik logistyk ) – wrzesień/październik 2020 roku - staż w Hiszpanii.
3) grupa III (18 uczniów kształcących się w zawodzie technik budownictwa) – październik 2020 roku - staż
w Hiszpanii.
4) grupa IV (8 uczniów kształcących się w zawodzie technik geodeta i 10 uczniów kształcących się
w zawodzie technik architektury krajobrazu) – kwiecień 2021 roku - staż w Hiszpanii.
W powyższych działaniach wezmą udział wszyscy zrekrutowani do projektu.
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY (osoba ucząca się)
Formularz zgłoszeniowy (pracownik)
Ze względu na specyfikę przewidywanego szkolenia branżowego (job shadowing) do wzięcia udziału w nim skierowane mogą być jedynie te osoby ze składu kadry pedagogicznej, które spełniają warunek władania językiem angielskim w stopniu pozwalającym na skuteczne odbycie szkolenia.
Dokonano rozeznania wśród osób potencjalnie zainteresowanych taką formą doskonalenia zawodowego. Ustalono, że wg deklaracji nauczycieli przedmiotów zawodowych w chwili obecnej jedynie osiem osób jest w stanie sprostać stawianym przez organizatorów minimalnym wymaganiom w zakresie skomunikowania w języku angielskim.
Mimo to wszyscy potencjalnie zainteresowani nauczyciele przedmiotów zawodowych zostali podczas posiedzenia Rady Pedagogicznej oraz z wykorzystaniem poczty elektronicznej poinformowani o możliwości aplikowania do udziału w szkoleniu po spełnieniu następujących warunków:
- udział w cyklu szkoleń z zakresu języka angielskiego;
- pomyślne złożenie egzaminu pozwalającego na stwierdzenie stopnia opanowania podstawowego w danym zakresie słownictwa oraz niezbędnych konstrukcji gramatycznych.
Forma job shadowingu została przewidziana dla osób uczących przedmiotów zawodowych
w technikum architektury krajobrazu oraz technikum hotelarstwa. Pozostali nauczyciele uzupełniający skład grupy kierowanej do odbycia szkolenia to osoby pracujące na co dzień jako lektorzy języka angielskiego, dysponujące kierunkowym wykształceniem potwierdzonym dyplomami szkół wyższych.
Do udziału w szkoleniu branżowym zostali zakwalifikowani nauczyciele, których poziom znajomości języka angielskiego pozwala na odbycie tego rodzaju szkolenia.
I mobilność (28-03.2020-05.04.2020 Funchal, Madera w Portugalii):
-3 nauczycieli
- 2 osoby na liście rezerwowej
-szkolenie branżowe typu job shadowing w zakresie architektury krajobrazu
II mobilność (13.06.2020-21.06.2020 Sewilla w Hiszpani)
-3 nauczycieli
-1 osoba na liście rezerwowej
-szkolenie branżowe typu job shadowing w zakresie hotelarstwa
Poniedziałek, 27.01.2020 |
Wtorek, 28.01.2020 |
||||||
Lekcja |
Godziny zajęć |
Rodzaj zajęć |
Sala |
Lekcja |
Godziny zajęć |
Rodzaj zajęć |
Sala |
1 |
7:30 – 8:15 |
BHP |
G33 |
1 |
7:30 – 8:15 |
J.ang. zaw. |
G33 |
2 |
8:20 – 9:05 |
BHP |
G33 |
2 |
8:20 – 9:05 |
J.ang. zaw. |
G33 |
3 |
9:15 – 10:00 |
WP |
G33 |
3 |
9:15 – 10:00 |
J.ang. zaw. |
G33 |
4 |
10:10 – 10:55 |
WP |
G33 |
4 |
10:10 – 10:55 |
J.ang. zaw. |
G33 |
5 |
11:05 – 11:50 |
PK+podst,j.potugalskiego |
G33 |
5 |
11:05 – 11:50 |
PK+podst,j.potugalskiego |
G33 |
6 |
12:05 – 12:50 |
PK+podst,j.potugalskiego |
G33 |
6 |
12:05 – 12:50 |
PK+podst,j.potugalskiego |
G33 |
7 |
13:00 – 13:45 |
PK+podst,j.potugalskiego |
G33 |
7 |
13:00 – 13:45 |
PK+podst,j.potugalskiego. |
G33 |
8 |
13:55 – 14:40 |
PK+podst,j.potugalskiego |
G33 |
8 |
13:55 – 14:40 |
PK+podst,j.potugalskiego |
G33 |
Środa, 29.01.2020 |
Czwartek, 30.01.2020 |
|||||||||||
Lekcja |
Godziny zajęć |
Rodzaj zajęć |
Sala |
Lekcja |
Godziny zajęć |
Rodzaj zajęć |
Sala |
|||||
1 |
7:30 – 8:15 |
J.ang. zaw. |
G33 |
1 |
7:30 – 8:15 |
J.ang. zaw. |
G33 |
|||||
2 |
8:20 – 9:05 |
J.ang. zaw. |
G33 |
2 |
8:20 – 9:05 |
J.ang. zaw. |
G33 |
|||||
3 |
9:15 – 10:00 |
J.ang. zaw. |
G33 |
3 |
9:15 – 10:00 |
J.ang. zaw. |
G33 |
|||||
4 |
10:10 – 10:55 |
J.ang. zaw. |
G33 |
4 |
10:10 – 10:55 |
J.ang. zaw. |
G33 |
|||||
5 |
11:05 – 11:50 |
PK+podst,j.potugalskiego |
G33 |
5 |
11:05 – 11:50 |
PK+podst,j.potugalskiego |
G33 |
|||||
6 |
12:05 – 12:50 |
PK+podst,j.potugalskiego |
G33 |
6 |
12:05 – 12:50 |
PK+podst,j.potugalskiego |
G33 |
|||||
7 |
13:00 – 13:45 |
PK+podst,j.potugalskiego |
G33 |
7 |
13:00 – 13:45 |
PK+podst,j.potugalskiego |
G33 |
|||||
8 |
13:55 – 14:40 |
PK+podst,j.potugalskiego |
G33 |
8 |
13:55 – 14:40 |
PK+podst,j.potugalskiego |
G33 |
|||||
|
Piątek, 31.01.2020 |
|
||||||||||
|
Lekcja |
Godziny zajęć |
Rodzaj zajęć |
Sala |
|
|||||||
|
1 |
7:30 – 8:15 |
J.ang. zaw. |
G33 |
|
|||||||
|
2 |
8:20 – 9:05 |
J.ang. zaw. |
G33 |
|
|||||||
|
3 |
9:15 – 10:00 |
J.ang. zaw. |
G33 |
|
|||||||
|
4 |
10:10 – 10:55 |
J.ang. zaw. |
G33 |
|
|||||||
|
5 |
11:05 – 11:50 |
PK+podst,j.potugalskiego |
G33 |
|
|||||||
|
6 |
12:05 – 12:50 |
PK+podst,j.potugalskiego |
G33 |
|
|||||||
|
7 |
13:00 – 13:45 |
PK+podst,j.potugalskiego |
G33 |
|
|||||||
|
8 |
13:55 – 14:40 |
PK+podst,j.potugalskiego |
G33 |
|
Sobota, 01.02.2020 |
|||
Lekcja |
Godziny zajęć |
Rodzaj zajęć |
Sala |
1 |
7:30 – 8:15 |
- |
G33 |
2 |
8:20 – 9:05 |
- |
G33 |
3 |
9:15 – 10:00 |
J.ang. zaw. |
G33 |
4 |
10:10 – 10:55 |
J.ang. zaw. |
G33 |
5 |
11:05 – 11:50 |
J.ang. zaw. |
G33 |
6 |
12:05 – 12:50 |
J.ang. zaw. |
G33 |
7 |
- |
- |
- |
8 |
- |
- |
- |
*PK – przygotowanie kulturowe z języka portugalskiego z podstawami komunikacji
w tym języku
*J.ang. zaw. – język angielski zawodowy
* WP – warsztaty psychologiczne
W dniu 13 listopada 2019 roku odbyło się zebranie Komisji Rekrutacyjnej w celu przeprowadzenia rekrutacji uczniów do wyjazdu na praktyki do Funchal w Portugalii na Maderze w związku z realizacją projektu „Wymiar międzynarodowy
w kształceniu zawodowym” pod numerem 2019-1-PL01-KA102-063507 w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. K. Wielkiego w Busku-Zdroju.
W skład Komisji wchodzili:
przewodniczący: Anna Kosela – wicedyrektor ZSTiO ds. kształcenia praktycznego
oraz członkowie:
1. Ewa Charczuk – koordynator główny projektu,
2. Iwona Makowska – koordynator merytoryczny projektu,
3. Wojciech Faryś – nauczyciel przedmiotów zawodowych hotelarskich.
Komisja stwierdziła, że złożono 24 kwestionariusze, wszystkie wypełniono prawidłowo.
Ustalenia wyników rekrutacji
1. Komisja jednogłośnie zakwalifikowała 16 uczniów, którzy złożyli kwestionariusze osobowe wymagane w procesie rekrutacji uczestników do realizacji projektu. Protokolant sporządził listę uczniów zakwalifikowanych.
2. Pozostali uczniowie zostali umieszczeni na liście rezerwowej zgodnie z kolejnością uzyskania punktów za spełnione kryteria.
3. Komisja jednogłośnie ustaliła, że zgodnie z zapisami regulaminu w przypadku rezygnacji
z wyjazdu na praktyki osoby zakwalifikowanej do wyjazdu, jej miejsce zajmie pierwsza osoba z listy rezerwowej.
4. Komisja ustaliła również, że dwie pierwsze osoby z listy rezerwowej, zgodnie z decyzją Agencji Narodowej, wezmą udział w kursie przygotowawczym.
5. Przewodniczący zamknął posiedzenie i poinformował, że w dniu 15 listopada 2019 roku nastąpi ogłoszenie list na tablicy ogłoszeń projektowych w budynku ZSTiO.